Tuesday, January 15, 2013

ورود "بِرَند" و«آرم حبیب الله عسکراولادی» به عرصهء "تاریخِ ایران" را مبارک می داریم! بر این قرار بمانید که جایگاه صحیح همین جا است






مواضعم را با «آرم حبیب‌الله عسگراولادی» مطرح کرده‌ام. (اینجا بخوانید)
به گزارش خبرآنلاین، بنا بر خبری که ایسنا منتشر کرده است، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست
توضیحات تکمیلی حبیب الله عسکراولادی در نشستی که به آن اشاره شده است در بر گیرندهء – حداقل - یک واحد درسی در علوم اجتماعی است.
شجاعت تاکید بر «آرم حبیب الله عسکراولادی» حلقهء گم شدهء سیاست ورزی در ایران امروز است. از این صحبت ها باید استقبال کرد و از همهء سیاستمداران ایرانی باید خواست که از پشت سنگر «سیاست یعنی دروغ و حقه بازی» خارج شوند.
هر انسانی حق دارد در خلوت خودش با خودش به حقانیت "مرگ" بیاندیشد و محدودهء حرکات اجتماعی خود را با این حقانیت تراز نماید. ( و صد البته حق دارد نظریات سیاسی و اجتماعی خود را داشته باشد!)
دیگران را هم – همان سان که خودمان را – باید به این ارزیابی فرابخوانیم!
چرا که دنیای صادق بودن با "خود"! همان جامعهء مدینهء فاضله ای هست که در آن انسان ها نمی توانند به خودشان و در نتیجه به جامعه "دروغ" بگویند!
دی ماه 91
پی نوشت:
در این باب و با تاکید بر اهمیت این مباحث، مطالعه یادداشت های ذیل توصیه می شود.

No comments:

Post a Comment